
CEC Bank oferă posibilitatea rambursării anticipate a unui credit 100% online
CEC Bank este parte din istoria României: de la libretele de economii care se regăseau în fiecare familie, la banca din prezent, care îți oferă servicii adaptate nevoilor tale, fie că ești antreprenor, sau persoană fizică.
Produsele și serviciile CEC Bank se pot accesa atât offline - în cele peste 1.000 de unități din România, cât și online - prin magazinul virtual CEC_IN, prin Internet Banking și Mobile Banking.
CEC_IN este magazinul virtual al CEC Bank, unde poți accesa 100% online cele mai importante produse bancare. Rapid, simplu și fără niciun drum la bancă!
CEC Bank continuă procesul de digitalizare și lansează un nou serviciu 100% online, fără drumuri la bancă - rambursarea anticipată a unui credit 100% online, direct din Mobile Banking, Internet Banking sau din magazinul virtual CEC_IN.
”Continuăm strategia de digitalizare a CEC Bank, iar rambursarea anticipată este un nou serviciu adus 100% în zona online. Completăm astfel gama de produse deja existente: pachete de cont bancar, credite de nevoi personale și carduri de credit. Această nouă funcționalitate simplifică relația clienților cu Banca, asigurând fluxuri rapide, economie de timp și procesare rapidă. Accesarea serviciilor bancare trebuie să fie la fel de simplă ca orice comandă la un magazin online, iar pentru această funcționalitate există tot mai multă cerere în piață”, a declarat Mugur Podaru, Director Direcția Operațiuni la Distanță, CEC Bank.
Astfel, clienții CEC Bank pot efectua 100% online rambursări anticipate parțiale sau integrale pentru creditele în LEI și EUR, cu sau fără garanții reale. Totodată, în cazul rambursărilor anticipate parțiale, clienții pot alege între diminuarea valorii ratei lunare cu menținerea perioadei de creditare sau menținerea valorii ratei cu diminuarea perioadei de creditare. Noul grafic va fi disponibil clienților imediat după procesarea solicitării.
CEC Bank este prima bancă din România care a lansat, încă din 2020, un flux de accesare 100% online a conturilor și serviciilor bancare. În 2022, banca a atras peste 166 000 de noi clienți, numărul de utilizatori ai canalelor digitale s-a majorat cu 54% iar volumul de operațiuni prin canalele digitale a crescut cu aproape 93% și a depășit pentru prima oară pragul de 100 de miliarde de lei.