07 Jun 2020 Timp de citire: 1 minut
Experiența digitală a făcut ca TBI Bank să facă față exploziei de solicitări online

Experiența digitală a făcut ca TBI Bank să facă față exploziei de solicitări online

Merchant Solutions - Platformă digitală de creditare oferită de TBI Credit pe website-urile proprii prin care comercianții pot integra într-un mod facil și accesibil soluții, diversificând astfel metodele de plată oferite clienților și devenind mai competitivi.

TBI Bank a lansat platforma de creditare digitală în decembrie 2017. În tot acest timp a deservit peste 100.000 de clienți, ceea ce a dat ocazia îmbunătățirii serviciilor oferite. Profilul portofoliului este predominat de generația milennials. În perioada pandemiei s-a observat o interesantă creștere a vărstei clienților care au folosit platforma digitală, în special a celor de peste 40 ani chiar si 60 ani.

,,Am avut deja experiența a doua ,,Black Friday'', astfel că în timpul pandemiei create de Covid 19, afacerea noastră a explodat și efectiv am fost pregătiți să deservim atât comercianții cât și clienții nostri'.'' - a declarat Kostas Tovil (foto), senior Vice President, Merchant Solutions TBI Bank, în cadrul conferinței Future Banking

Creditul fiind 100% online, cei de la TBI folosesc o solutie video care este avizată de autoritățile europene și implică identificarea și autentificarea clientului prin mijloace video si semnătura electronică calificată.

“Volumele pe care le-am avut au fost foarte mari, deoarece, evident, când magazinele sunt închise, oamenii fac mult mai multe cumpărături online. În total avem circa 2.000 de operațiuni digitale cu retailerii din România și vrem să depășim peste 10.000 până la finalul anului viitor”, menționează Kostas Tovil.