07 Jun 2020 Timp de citire: 2 minute
Misiunea MasterCard în vreme de Covid-19

Misiunea MasterCard în vreme de Covid-19

MasterCard Incorporated sau MasterCard Worldwide este o corporație multinațională de servicii financiare, și, alături de VISA, una dintre cele două companii internaționale majore pentru carduri de plată (carduri de credit, carduri de debit și carduri preplătite). Are sediul în Purchase, New York, Statele Unite ale Americii.

Misiunea MasterCard este de a continua ceea ce au început acum câțiva ani, iar în perioada de Covid - 19 s-au bucurat pentru ca nu au fost nevoiți să facă foarte multe ajustări.

,, Este foarte important să ai o strategie și o misiune de a construi infrastructură, indiferent de ce se va întâmpla și indiferent de o astfel de criză, așa cum am avut în ultimele luni. Fiind pregătiți cu o infrastructură solidă, deja formată, atunci putem construi foarte ușor pe ea." a precizat Elena Dinca - Account Manager Mastercard.

În octombrie 2018, împreună cu băncile acceptatoare, MasterCard a început proiectul de îmbunătățirea terminalelor de plată pentru contactless. În martie 2020, România s-a alăturat tărilor din Europa, limita de 100 RON a fost crescută la 200 RON, astfel încât consumatorul să poată folosi cardul în siguranță, ușor, fără a mai introduce codul PIN.

Romania este o țară care s-a adaptat foarte bine plăților contactless, așa cum rezultă din rezultatele lui Q4 2019, astfel 95 % din cardurile MarstarCard erau contactless cu o valoare medie de 15 eur/tranzactie.

,,Am văzut o creștere în această perioadă pe anumite segmente, cum ar fi cardurile de credit sau cardurile premium, vedem că tranzacțiile de ecommerce s-au dublat de la începutul anului și până acum. Pe cele doua segmente, 9 din 10 carduri cu care se efectuează o tranzacție sunt MasterCard", a ținut să menționeze Elena Dincă.